Jumaat, 29 April 2011

Pagi yang cejhuk...!!

Arini aku sampai lewat skit dari biasa untuk buko opis~ ujan lebat sgt sampai nak drive pun xnampak jalan. :) Alhamdulillah... Dah lama dah Allah bg panas so arini Dia bg hujan plak, ujan rahmat.

Ngantuk sangat arini! Eventhough aku dah tido dengan nyenyaknyo malam td sampai nk bangun pagi tadi pun kak ani yang kejutkan tapi mato ni dh makin mengecil jew. aku wase Mekaseh kak ani... :)

Xde ape nk cite sebenarnya, cuma nak bagitau arini opis aku ado friendly game ngan team Pejabat Daerah dan Tanah SPU. Aku salah seorang pemain netball ye, tp wat training pun baru 2 3 kali...hak3... Arap2nya ada chance la utk menang ye!hik3...

Lepas abez game, boleh naik bus... BALIK KAMPUNG!! Yeaaayy...!! Xsabo dh nk balik kampung, aku teringin nak makan 'jepuk pise'. Tau tak 'jepuk pise' tu gapo? hehehe... Cari dlm kamus dewan ye...

Arrgghhh...mata ni ngantuk la plop... xlarat dh nak taip ni! Aku nak tido jap ye...huaarrrggghhh...!!

2 ulasan:

Unna Adnan berkata...

RESULT GAME ARITU..KITOWUNK KALAH TERUK..HAHAHA...14-2..HAHAHA...

Melor berkata...

la ye ker wei...huhu...mcm score badminton plak.anyway,how's ur baby inside?