Selasa, 30 Mac 2010

Da Journey Starts Again~~


Pagi ni kes kat opis x banyak, aku dh melepasi peak period. Tggl lg 2 kes je, tu pun baru daftar semalam so dat's mean i have much time to 'lepak2'...hahaha...(After 2 hours baru aku sambung balik menaip ni..) Bukan byk keje tp xde mud... Td duk sembang ngan K.Ras, minah ni satu hal...Cian kat dia, arap2 dia cepat2 la setel prob dia tu. "Aku doakan yg terbaek utk ko ye..." ;-)

Aku sebenarnya xigt dh ape idea aku ms start menaip pg td, tp raser2 nyer xjauh lari la dr ape yg dh ada dlm kapla aku skunk ni...hehehe... Pasal my last post on 24th Mac 2010... For da time being, my family & my future in laws family dh decide dates for my 'big event'... So skunk ni aku dh kena start balik usaha aku yg suspended before... Mmmmm...kepala aku nih agak penat sebenarnya skunk ni, mayb sbb byk ngat pikir... Pikir ape ye? Ntah...cam banyak yg difikirkan..huhu~~ tp aku sndr tatau ape yg aku pikir... Camne neh? "Com'on una... Terima jelah ape jua yg dh ditetapkan utk kau, bukan semua yg kita nk tu kita boleh dapat!" Senang kan? It's juz easy to said than done.

However, aku pun ngah melatih ati utk belajar trima sumer yg berlaku ni dr sudut positif dengan harapan aku lbh menghargai masa yg aku ader skunk n orang2 sekeliling yg menyayangi aku etc. Huhu~~ So after all...dat moment comes again. Hopefully dis is my last time having dis fillin. Aku mohon agar xde lg dugaan yg bisa melumpuhkan hampir seluruh jiwa n raga aku juz like wat had happened before! Not at all..!! Mintak dijauhkan... I dun think that I can beared such moment anymo... Dat's fillin killed half of my soul... Aku sgt wisau skunk, makin dkat ngan tarikh keramat tu makin celaru kepala aku ni... Dh macam2 kemungkinan berlegar dlm kepala ni. Konon2 nk get ready tp aku tau aku xmungkin lg mampu utk bertahan if anything happen dis time!! Korang sumer doakan moga2 sumer berjalan lancar k...

FYI majlis aku bakal berlangsung 4/6 untuk majlis akad nikah dan majlis sanding @ 5/6... Insya Allah... Sekira diizinkan sumer berjalan lancar. Tp majlis aku for dis time not seized as havoc as I've planned before. It juz being as simple as it could be. What bout my dreams for dat event??? Mmmm...dat part aku dh mls nk pikir coz I've let it go, I juz left it to God to decide for me! So ape jua ketetapan Dia, aku terima with arms wide open!! Alhamdulillah....

For now on, aku cuma berharap semua yg telah dirancang utk kali kedua ni berjalan seperti sepatutnya! Itu sahaja.... And my duty rite now is to make sure all the preparation for dat event will be settled down as soon as I can. Hopefully everything going smooth... Help me God...!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takziah,walaupun lambat skit aku ucap..semoga tabah dlm menempuh dugaan hidup..aku doakan majlis ko berjalan lancar,berbahagia bersama bakal suami...sabor byk2 k...kwn2 sentiasa menyokong dari belakang..
FYI,aku antara follower blog ko..keep it up..-farouk gagak itam-

Unna Adnan berkata...

TQ farouk...Arap2nye begitula..Bia semua berjalan lancar...insya Allah..