Khamis, 2 Disember 2010

"S.E.S.U.A.T.U."

Hahaha... Tajuk kat atas tu cam suspen je kan? Mmg suspen pun... Suspen utk si penunggu cam aku ni la! Acsheli tajuk post ni sesuwei utk pembacaan kaum hawa je k? So kaum Adam tunggu pe lagi? hehehe... :P Xdelah... it's fine for u oso guys (tu pun kalo korang xmalu la....ngeh3~~)

Sebenarnya aku nk gtau yg aku ngah tunggu 'sesuatu' ni! Tapi 'sesuatu' tu mmg pemalu shangat! Susah nk melekat ngan aku... Hehehe... Arini? Masuk bulan ni, rasa2 nya dah kelewatan hampir 55 ari tp da result is still no for 'sesuatu'! Mane dia pegi ni?? "Hello 'sesuatu'... kau katne? Dengar x aku pggl ko ni? S.E.S.U.A.TU....!!!" hahahaha.... (Mesti korang xpaham kan?xpe2...teruskan membaca!)

Mmmmm... Yang sebenar-benarnya kan korang! Aku memang ngah tunggu 'sesuatu' ni!! 'Sesuatu' yg boleh menambahbaikkan lg ari2 aku. Ahaks... (ayat xleh blah tol!bia la...suka ati aku ok?hik3...) Aku, hubby & 'sesuatu'! Mesti besh kan? Hehehe...

Membe2 yg memahami selalu cakap kat aku 'Xpe na, ko usaha lg. Mungkin belum rezki ko.' Ya... Aku percaya klu bkn rezki kita, mknn yg dh ade dlm mulut pun boleh terkeluar lg, tul x? So I smile... (sebutan adalah sprt mana lagu JB tu oke? ;)) One more time... I smile! hahaha... 'Stress mress' tu aku tolak tepi dulu, xmooo~~ wisau2 sbb aku percaya pada rezki Allah! (tp sbnrnya kan aku wisau jgk!Sikit la...) Lgpn we juz get married about 6 months & distance relationship! Mohon Allah kuatkan semangat aku & kurniakan aku kesabaran yg tinggi!

Hubby selalu bg smgt kat aku time penyakit tensen aku mai... Hahaha... 'B...jgn risau k?kita kan baru je kawin 6 bulan. Insya Allah ade la rezki kita. Sabar ye sayang...' At least lega ati ni dgr nasihat dia, sejuk telinga ni! Yela sumer tu bukan keje kita, Dia yg Maha Mengetahui ape yg terbaik utk kita! Lagi satu, aku ambk semangat kawan aku sorang ni, dia lagi la kuat dugaannya, dah kawin 2 tahun, tapi lum jgk ade 'sesuatu' tu! Tp kan guys last week aku dapat tau dia dh dapat 'sesuatu' tu... Alhamdulillah! Aku tumpang gumbira utk dia & suami.... :)) Arap2 lepas ni turn aku plak! Korang jgn lupa doakan aku ye... Hehehe...

Kla dear, sblm aku melalut panjang lebar + lagi merapu-rapu, i better go! Nilah al-kisahnya aku & sesuatu!

Tiada ulasan: