Rabu, 16 Februari 2011

Congrats bro...!!

TAAAARRRAAAAA......!!!!
Assalamualaikum wbt... Alhamdulillah ader lg aku kat bumi ni menghirup udara yg makin ari dah makin tercemar ni... Windu giler kat blog ni, dah lama cangat aku x ber 'blogging' kan? Ish3... Bz sgt ker aku ni?? Actually xde la bz ngat pun, tp xde masa nk bukok blog ni. Banyak citer nk kongsi tp tue lah... (masa jgk yg salah...hehehe..)

Rasanya lum terlambat lg aku nk ucapkan Salam Maulidur Rasul wat korang sumer... Klu ade salah silap tu arap dimahapkan ye... :) Semoga ingatan pada Rasulullah sentiasa dekat dihati kita. Amin...

Juz nak share a few pix masa ari pertunangan adik aku, Mohd Faizin. A simple ceremony but nice. Semoga hubungan kalian (Paeh & Ida) berkekalan hingga ke jinjang pelamin, otey? DUn notty2 tau? :) Majlis pertunangan ni berlangsung pada 4/2/2011, the next ceremony tue kita tunggu la ek?

My big biggy family (nk sebut nama satu-satu xlarat) korang tengok jelah ek?hehehe..

Tahniah bro...1st step dah setel (kira dah pecah batu sempadan la ni)... tunggu nk naikkan tiang seri la plak ye?? :)

Teringat masa aku tunang dolu2 (cam dah lama sgt je...hehe..) tp tunang aku xmai e-day tu sebab gaduh...wah3..

Bro Paeh & father in law to be...hak3... Sengih sampai ke telinga jew.. Sonot ke?hak3...

My sis in law to be wif my lovely sporting morting mummy.... :))

Mane satu aku?klu klorang xcam aku tau sbbnya... >aku dah makin tembam...waaaaa....<

Uish...ni saper plop... Couple for the next ceremony... Maybe... :P

Last shot b4 going back... Sian aku pegang mangkuk pulut jew...wah3....

Tiada ulasan: