Khamis, 17 Februari 2011

~NuRiN nAjiHah~

Well... Arini nampaknye mud 'blogger' aku cam floating around & spread da aura...jeng...jeng...jeng... So ade kerajinan la skit aku nak merapu kat bolg aku ni, al-kisahnya aku nak citer pasal kedatangan 'orang baru' dalam famili aku! :)) Syukernye2... Alhamdulillah bertambah sorang lagi hamba Allah swt dan juga umat Nabi Muhammad saw. Semoga kedatangan 'orang baru' ni dilimpahi rahmah & barakah dari Penciptanya! Amin...

Oppsss... Nanti dulu, jangan salah paham... Kedatangan 'orang baru' tu bukan hakmilik aku dan hubby aku yek! :) Eksheli aku baru jew dapat niece, tp baru pun xde la baru sgt sbb aku jew yg lambat bukak story ni! My niece, Nurin Najihah namanya, shantik kan? Cahaya Kejayaan/ Kecerdikan maknanya, klu xsilap aku la... Selamat dilahirkan pada 11.01.11 ari Selasa, cantik date tu kan? Tersama tarikh ngan besdei siti la plop... hik3... So buat k.lina tahniah yek, tahun depan dapatkan baby boy plak ye? hehehe... Nanti kita saing sama2 yek? Cik Sue pun dh xsabo nk menimang cahaya mata ni, tp lum ader rejeki neh... Huk3... "Mmmmm...xpe una, Insya Allah sampai masa nnt ade la rejekinye..." :)) Yang penting usaha mau terus... hehehe...

Ni ade a few pix of my new niece yang ke 14 orang (family belah hubby) rasanye... Ramai kan?hehehe... Dat's y setiap kali balik kampung meriah yang amat! Tp xdela sumer duk kat kampung, klu x mau fenin palo cik sue nk melayan anda sumer...ahaks... Silalah nengok2 gambo di bawah ye, sesambil tu jgn lupa doakan giliran aku plak tuk dapat 'orang baru' itu... Waaahh...pasti sonot...!!! :))


Alaa2...shomelnyer Nurin! Sengeh kat cik sue ek? Tunggu cik sue balik kampung ye... :)

Nie plak gamba Nurin & Pok Sue nyer... Pandai ek p.sue layan baby ye?hehehe...Syuker la tu...

Tiada ulasan: