Khamis, 17 Februari 2011

Penyakit berjangkit...???hehehe....

Aku Eksheli xtau nk letak tajuk ape tuk entry kali ni, so aku belasah jelah yek?! Korang yang membaca enrty aku ni pikir2kanla sendiri tajuk yg sesuwei ye...hahaha...

Mmmmm...ni al-kesah yang berlaku kat opis aku, tempat aku berkerja sekarang...!!! Caya jangan x caya k?hak3... Penyakit berjangkit jenis ape aku nk panggil aku pun tatau telah menyerang dengan ganaznya!! Tp penyakit ni memang kelazzz, aku suker...!! Klu diizinkan aku pun nk penyakit ni... Giler ke dak una ni??? Hish...mane de giler tp boleyla nk kata giler pun, cikit punye giler saja! hahaha... FYI penyakit ni hanya menyerang kaum hawa saja wey, nape ek? Ntahla... aku pun kurang pasti! Lagi satu doc. cakap penyakit ni susah nk diubati dalam masa terdekat tp pesakit tidak dibenarkan ambik ubat sewenang2 nya! Yang pasti selepas 9 bulan kompem penyakit ni akan sembuh dengan sendirinya TAPI INGAT penyakit ni boleh menyerang lagi pada bila2 masa saja. Haaahhh...??? Takut x?hehehe... Tp ade gak kebaikan yg dibawa leh penyakit ni, bawa rahmat & rezeki gittu. Aaaaaa... dah boley teka la tu... Ahaks... Sakit ape?salah....!! Yaaa...yang tu betul... Cekap korang ni ye! Kelazz mak...!!

Jap aku nk bilang.... Eeeeemmm... Klu xsilap perkiraan aku kat opis aku ni dah 7 orang yang dipercayai menghidap penyakit itow! Ramai x?? hahaha... Ramai tu weh! Nak aku sebut nama satu2 ke?? Okeyla...Sufiah, Amy, Kak Jam, K.Ras, K. Ila, Naimah (suami dia yg 1 opis ngan aku), dan Ida (juga suaminya yg 1 opis ngan aku). Sumer pesakit ni bakal sembuh dalam tahun ni. jugak.. :)) Buat sumer pesakit yang terlibat tu, aku tumpang bahagia atas 'berita gumbira' korang ni. Hanya satu aku mohon, doakan aku juga! TAHNIAH buat korang sumer ye... Nampaknya tahun ni bertambah lagi stok 'anak sedara' aku ye... Bagus2... Dah rejeki korang nak wat camne, mana nk tahu nanti2 rejeki aku plak... Amin..!!!Ahaks... :))

Tu lah al-kisah yang berlaku kat opis aku ni... Sekian!


Ni dia penyakit yang aku maksudkan ye... Suker x?? :))


** Dengan rahmat-Mu aku bernafas dengan kalimah-Mu aku berserah! Semoga aku menjadi hamba-Mu yang bersyukur!

Tiada ulasan: