Khamis, 29 Oktober 2009

Aku ke yang salah...



Cheh..al-kesahnye pkul 4.45 td aku diberikan 1 kes PT utk nilaian tapak parking masjid. Okla tu sumthing new to learn, aku xde la kesah pn kena wat keje ni tp jgnla bg last minit sayang oi...xkan bg arini esok dh nak..aku xkesah pun nak tolong sesape je yg memerlukan pertolongan aku ni sbb aku mmg suke tolong ore.(Ooo..korang gelak ye?haha..betul pe..) (',')

Aku tau kes diorang banyak & aku memang ditugaskan utk membantu diorang2 tu.."my pleasure" gittu...Tindakan aku create'post' cenggitu bukan niat nak memprotes tp juz sharing (xde menda nak tulis la katakan..)Anyway i wish thanks alot to kat kak zana sbb sudi take over case tu. Aku xde masalah pun nak buat kes tu, cuma td ngah pening2 duk wat kes lagi satu tu. Xde niat pn nak say 'no' to boss...ahaks...Lagipun buhsan gak lau xde keje nak buat, asek surfing tenet jew, buang duit krajaan kan..ngeh3~~~

So utk tunjukkan komitmen aku yg besar bangat ke atas kerjaya kesayangan aku ni, esok aku intend to settle down valuation report & disscuss with ma boss on the valuation as well. Harap2 dream comes true la ek? taik jadi hangat2 taik ayam jew..wah3~~

AKu pun dh malas nak wat keje ni..Balik umah ar plak..lepak2 nga k.ni sambil tengok cite cina kt 8tv..cam besh je, dah 2 mggu aku layan..haha~~
C y'll...bye...

Tiada ulasan: