Jumaat, 30 Oktober 2009

Macam-macam hal...


Hari ni ari last keje..semangat skit nak wat keje sbb dh nak cuti kan esok..hehe..xde per nak share sebenarnye, tp nak wat luahan raser xpuah ati nga staff kat opis aku niRasernye xperlu la aku nak mention saper org berkenaan tu, cukupla aku yg kenal manusia sedemikian rupa, korang jd pendengar aku sedahla ek?

Camnila al kesahnye...semalam aku nga bebudak opis dalam 6 org gitu lepak sambil makan MCD kat meeting room sbb pantry dh penuh (masa lunch ye). Al-maklum byk sgt duit, tgh2 kering cenggini pun sempat lg g beli MCD..hehe..Rasenye xdela salah pn kalu kitorang makan kt meeting room tu coz xnak la org lain nampak, nk pelawa pn sebanyak mn sangat la benda alah tu(isi perut aku sorg pn lum tentu kenyang lg..wah3..) bukan la aku kedekut ke hape..korang paham kan?ahaks..

Nak tau masuk opis arini timbul citer ape???hahaha..gelak dulu ek (nak cover anger ni). Ade la sorang hamba Allah ni duk bercerita kat org len plak, kate kitorang xpatut la buat camtu..makan group2 cam tu..."Eh buduh ke hape orang tu, xkan la aku nak makan MCD pun nak ajak 1 opis...plz la wei..nak makan beli ar sndr, ape masalah dia? Korang raser benda tu salah ke? Xkan aku nak order MCD tu 1 opis kot..giler ke??org kaye pn xde buat camtu rasernyer..hahaha..marah sungguh aku ni..

Yang xtahannye..tukang duk jaja cerita tu bukannye pompuan, laki ko...lawak x? Buduh tul la...Aku pun xpaham ape masalah dia..pelik sungguh manusia ni? Xpayahla nak tambah dosa kering mengata orang kat belakang (ni nga aku skali dpt dosa kutuk doa dlm ni..hehehe...) Siap kutuk cakap kitorang ni kroni la hape la..masalahnye dh ko teringin nak makan beli la..Kalu xde duit duk sengap..huhu~~

Korang raser salah ke tindakan aku n orang2 yang trlibat tu...??

Tiada ulasan: