Khamis, 26 Ogos 2010

Can't wait...!!

Arini cam bz sgt, try to settle down my cases that will due before 1 September. Waahh... penatnyer otak aku bekerja keras arini! Tp skunk @ 4.49 pm aku dh leh lepak sbb sumer kes dh berjaya aku setelkan. Alhamdulillah... So next 5 days leh la aku bercuti ngan aman harmoni tanpa perlu memikio kan kes2 kt opis ni. Fuuuuhhhh.....

FYI guys, sepanjang 15 ari berpuasa ni, baru sehari aku berpuasa bersama suami tersayang. Sob...sob...sob... Yang lagi seday lum sempat lg utk menyambut puasa ngan umi & adik2 kat kampung :( Seday sangat2... Dahla puasa pertama lepas pemergian arwah ayah. Rasa lain sgt2! TAPI xpe... sumer ni akan terubat xlama lg... :) Esok aku, hubby & osmate akan gerak balik ke kampung, Insya Allah petang esok dh leh berbuka ramai2 ngan family kat kampung. Doakan aku selamat sampai ye :)

Umi, adik & mak ayah mertuaku sayang... Nantikan kepulangan anak mu ye... Banyak menu2 dalam kepala yg aku nk suh umi aku masak nnt... Hehehehehe.... Kla guys, aku nk balik dulu ye, hubby aku dh ondw tu, mlm ni kitorang berbuka bersama2 :)) Can't wait! Daaa....

1 ulasan:

Melor berkata...

have a safe journey babe,guess u are there by now..