Khamis, 2 September 2010

~~M.A.L.A.S~~


Arini mood terjejas....
Tahap kemalasan mengganas...
Jiwa cam nk terbabas...
Ati xtenang seolah ada sesuatu yg berbekas...

Arini aku malas...
Satu kerja pun x leh nk lepas...
Wahai akal yang waras....
Juahkanlah aku dari tertimpa was-was...

*********


Kenapa akal xmampu nk berfungsi?
Kenapa ati dibelenggu sangsi?
Kenapa jiwa terasa kosong xterisi?
Kenapa kesabaran itu tak aku warisi???!!

Duhai Yang Maha Mengerti...
Bantulah aku, suluhi hati...
Tunjukkan aku jalan Mu yg diberkati...
Kerna aku xmampu lagi untuk terus menanti...

Demi agama Mu aku hidup di bumi ini...
Demi cinta Mu aku menopang gagah...
Demi kasih Mu aku masih bernafas di sini...
Demi mencari redha Mu aku masih betah..
Demi hidup & perjuangan akan aku terus di sini...
Demi Mu Ya Rabbi aku pasrah...

***END***

Note : layan blues time blurr...lalalalala~~



Tiada ulasan: