Rabu, 8 September 2010

Salam Tahziah Buat Sahabat Baikku....

Assalamualaikum wbt...

Arini last day aku keje sebelum start cuti raya. Pagi ni mood xberapa ok... Mix olz together-gether!
Malam td dapat berita dari my best friend, Dinie, her mum passed away! Seday sangat sebab xde kat sisi dia masa dia sgt2 memerlukan support dr insan bernama sahabat.
Tp tinggi harapan aku, moga2 sedikit dorongan dari kejauhan leh meringankan skit kesedihan di hati dia & keluarga...

"Sorry babe... :(( aku xdapat hadir di hari pengkebumian mama mu!"

Esok pagi baru aku gerak balik, nk gerak petang ni takut hubby aku xlarat nk drive sbb baru sampai pg td.
Insya Allah, klu xde aral ari khamis aku melawat kamu ye!
Tabahkan ati wahai sahabat! INGAT... Setiap ketentuan-Nya pasti ader hikmah yang tersembunyi, redakanlah pemergian ibu tersayang dengan iringan doa. Moga rohnya ditempatkan di kalangan para solihin. Al-Fatihah.....

Arini (8/9/2010) genap 6 bulan pemergian arwah ayahanda tersayang! (Maha Suci Allah, cepatnya masa berlalu...)
Belum pun reda kesedihan di atas kehilangan ayahanda, satu lagi kehilangan dirasai.
Hidup, mati, jodoh & pertemuan adalah rahsia Allah.
Oleh itu kita sebagai hamba-Nya berusahalah untuk menggunakan masa & peluang yang diberikan dengan sebaik mungkin!

Wallahu'alam....

Tiada ulasan: