Selasa, 9 November 2010

Hapdet blog....lalala~~

Haishhhhh.... lama sudah x meng'hapdet' blog aku neh... Windu giler nk meroyan dlm page ni! :'( Bukan malas tapi ms terasa betul2 xcukup skunk ni ! Allah dh bg 24 jam sehari pun masih terkejar sana terkejar sini... Adesss... Syukur bukan xbersyukur tapi tu la, byk sgt keje kebelakangan ni so kengkangan ms nie lah yg menghalang aku utk ber'blogging.

Keje...keje....keje.... Dah dekat 2 mggu ++ dah asek balik lewat je. Paling lewat aku pernah stay kat opis terchinta ni kul 10 mlm ngan my lovely wan ani. 1 hari sebelum Deepavali. Penat sangad!! Minggu ni jew rasa cam loose skit, kes dah slow down... Fuuuhhh... Lega!! At least dapat ler aku bercuti ngan aman next week.

Sepanjang aku 'bertapa' tanpa ber'blogging' ni, banyak sangad menda yg unexpected berlaku sekeliling aku! Tp aku plak dh rs x excited nk story... Sumer dh bertindan2... Aku pun dh xtau nk citer yg mane dulu... hahaha....

Well... Continue reading k? Chiaoz~~

Tiada ulasan: