Selasa, 9 November 2010

Mama Lieza~~~

31/10/2010 bersamaan ari Ahad... Jam 0545...

"Dum...Dum...Dum...!!!" Aku ngah syok tido masa bunyi bingit tu menghentam pintu bilik aku. Xsure betul2 bunyi or aku ngah mimpi. So dek sebabkan mls nk celek mata, aku juz menyahut ngan satu alunan suara yg ala2 lembut tp keras gitu... "Eerrmmmmm....." Then aku sambung tido (xsedar ape yg berlaku seterusnya....)

Jam 0600....

"Dum...Dum...Dum...!!! Una... Unaaaa.....!!!! Bangunla..." Then skali lg tidor aku terganggu... Dalam ati "Sape la kejut aku bangun subuh awal sgt ni." Ngah mamai2 tu aku gagahkan jgk utk bgn & bukak pintu, rupa aku ms tu xyah duk imagine la yek... ahaks... (op coz makin terserlah ke'natural beauty'an aku tu, kan?).... "Owh...kak ni! Nape pg2 ni?" Ousemate aku upenye... Pelik aku nengok dia dh mandi pagi2 buta neh... Bese klu vkend kitorang jumpe air ms matahari dh atas kepala =>> TEGAK!hahaha...

"Koja sakit perut nak bersalin.." *OOOOO* Haaahh??? Terlopong mulut aku time tu, dan-dan tu jgk mata aku terus terang benderang! Membe aku lg sowang tu dh nk bersalin?? Bia betik??!!Mak aih... Terkojut borok aku, yela...due date nya lg 3 mggu... So consciously aku terus g mandi & bersiap utk ke Hosp. Besar Sbrg Jaya...

******************************************

Tu la al-kisahnya.... Membe a.k.a opismate aku yg senasib ngan aku (laki duk jauh) dah nk bersalin upenye! Nsb bek mggu tu laki dia datang penang... Klu x haru aku ngan koni nk handle... Hahaha... Nak2 masa kawan tu duk sakit perut tengah2 malam buta, call 2 minah ni dibuatnya x angkat2 sampai ke pg (tidoq mati) bahaya wooo~~ Papepun...Alhamdulillah sumer dah selamat!


Nie la new born baby & aunty una@ona... Shantek x aunty?oppss...!! :P

Baby Mohd Ammar Daniel > 2.17 kg... Shummell... Aunty nk gak... ahaks... :P




Tiada ulasan: