Khamis, 11 November 2010

Lapaq sampai terketaq2~~~

Kui 7.02 pm ari khamis bersamaan 11/11/2010....

Aku masih kat opis! Buad keje penuh ketekunan, cuma sekali sekala terganggu deq kelaparan. Adesss.... "SYMP"... Rakyat didahulukan la katakan... Ahaks... ;P

'Eksheli' ni penangan nk cuti raya aidiladha lama la neh... 1 mggu straight! Tu dia... Xpela...lama xcuti kan?!hehehe.... So dat's y la aku kena pulun jgk siapkan kes2 yg duk ado mggu ni supaya x over due. Nnt abes 'mati' kes2 aku tu, aku gak kena! hishhh...!!!

Aku lapaq ni... Lunch td xmakan, kunun2 nk diet la... Haishh~~ napela perut ni xleh nak tahan lgsg?? Asek mintak diisi je. Sian kat tuan dia, pulun nk diet tp xpernah nye jadik... Hahahaha.... Camne tu?? (duk makan kismis ni...nk wat camne itu jelah junk food yg aku ado...hehehe...).

Ngah pk jap lg nk makan ape?! Tomyam Campor?? Sup Sayur?? Roti?? Ns paprik?? Char Kuey Tiaw?? Ayam black paper?? SLuuurrppp...sedapnya!!! Kowang ader idea x? Tp cam teringin nk mkn nasi grg ikan masin la plak!! Huuuhhh??? 'teringin'?? Ade pape dh ke una?? (soalan lazim yg akan di tny, aku dh tahu dh...hahaha...) Meh aku jawab awai2 na... Mane ade... xde pape lg! Tp korang jgn lupa doakan aku bg ader pape k?ahaks... :)

Arrrggghhh...!!! (aku dh stop makan kismis) Sakit gigi plak! Manisnya kamu wahai raisin... Seb bek feberet! Simpan lu na... Nk makan kurma la plak! Korang ado stok x?? Aku ni suker ngat makan kurma tp cam dah xde yg besh2 dh kat kedai2 d luar sana! ;( Yg tinggal pun dh lembik...xsyoookkk!! Yaarrkk...!! x__x

Adoiyaa...!!nape aku asek cite sal makan jew ni... AKU LAPAQ....!!! Siyess...Tolooonnngggg....!!! AKU KETAQ DAH NI, LAPAQ SGGH!! XTIPU...!!! Kla buddies... Aku dh nk balik nie nk g mencari mknn barang sesuap utk tummy ku ini!hehe...... Chiaozz~~

Tiada ulasan: