Jumaat, 12 November 2010

~~Whatsoever~~

OMY... At last sumer keje aku yg nk due nextweek dh abez aku kerjakan! Alhamdulillah... Thanx God 4 givin me strength & patient... hehehe... Klu x memang muntah ijau dh aku di kerusi biru ni dlm usaha nk menyetelkan sumer keje2 itoo... :P

Yup..!! Exactly... I am free now! Aku dh boleh bercuti ngan aman... :))

Anything waiting for me after my leaves, put it aside first!! Otak aku skunk raser lapang sangad2 dowh... Selapang bendang dlm pix itu... Hahaha... Lurve dis feelin! LOL..... :P Plzz remain inside me.... Chill~~~

Mmmmm... Esok aku kena lepak kat umah bujang lg. Hubby ado replacement class kat skool. Boring.... Tp plan ngan koni dh ade, trip to penang island! Release kepala yg dh agak berkarat dek kerana dh lama sgt spend time kt dlm opis ni... For the last 2-3 weeks till present, my routine ----> punch in at 8.00 am yet punch out at 9.00-10.00 pm... Pergghhh...!! Gigih giler kerja! (matle aku pinjam ayat mu jap! :P)

Ahad petang baru gerak balik kampung!Yeaaayyyyy....!!! Guyz doakan kitorang moga selamat sampai & selamat kembali! Insya Allah... :)


Tiada ulasan: