Jumaat, 12 Februari 2010

Aku & dot...dot...dot...

Fuh…akhirnya setel gk keje aku b4 aku balik cuti mlm ni...lega2…!! Klu x jenuh gak nk pulun wat lepas balik cuti nnt. So keje dh abh, skunk aku ngah lepak sambil makan limau…Hahahaha… Bukan mengular ye tp aku dh pulun wat keje time rehat td okey?? Kawan2 pulun p shopping, aku duk melangut depan pc ni ngadap keje tu… Kira okla nk lepak skunk…Hehehe…Al-maklumla…bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian. Wah3…

Malam ni aku akan gerak balik ke klate, Insya Allah… Harap2 aku selamat sampai ke destinasi. Skunk ni aku ngah tunggu Pendy sampai Butterworth plak, dia nek bus pg td. Dtg sini semata2 nk teman aku balik…Adoi…hahaha…xbagi kang ngamuk plak mamat tu, so aku biarkan jelah dia nak wat ape pun janji dia suka & aku suke…Ekekeke…

Barang x pack lagi kat umah tu, baju ader 1 raga lg xbasuh...hahaha… Yang dh basuh mlm td pun belum berjemur lg (bukan mls tp ampaian xcukup)…hihihi… Pinggan mangkuk dlm sinki pun ada klu xsilap aku… Hahaha… Bz ngalahkan org dh ada anak plak aku ni. Dh ada betul2 kang camne la agaknya (berangan la plak)…agagagaga…

Jap lagi lepas g ambik mamat tu kt terminal bus, nampaknya aku kena setelkan ape yg patut dulu la, kawan dia pun lum kompen nk gerak pkul bape. Smlm pendy gtau samada lepas isyak or kul 12 tgh mlm. Errkk…pkul 12 tgh mlm tu pun msh blh dikatakan slps isyak kan? Adoi….masalah2… dia ngan kawan dia tu 2 x 5 jer prangai pun. Patutla kamceng…. Jgn kawan dio wat hal 10min sblm bertolak baru nk gtau sudahla… Jenuhla aku… Huhu~~

Papepun… Korang tolong doakan aku semoga selamat sampai n selamat kembali. Daaaa~~~

Tiada ulasan: