Rabu, 10 Februari 2010

Praying for the best...

Pagi tadi aku call my bro (paeh), nk tny perkembangan kesihatan ayah aku... Alhamdulillah..syukur pd Tuhan, Paeh kate arini ayah dh boleh buka mata. Even dia still lemah & xdapat nak gerakkan kaki 0r tangan lg, tp dat news meanings alotz to me..!! At least i can see the differences, the improvements from da day i left. Thanks God..!! Semoga perubahan ni membawa khabar gumbira for tomorrow & ever after.

Lega ati ni Tuhan je yang tahu, lepas solat Zohor td aku wat sujud syukur sbg tanda terima kasih atas perubahan ayah & kasih sayang Allah pada kami. Walaupun masih jauh lg utk aku nilai progress kesihatan ayah tp pada aku & family, perubahan ini dh melegakan hati kami anak beranak.. Buat ayah, k.long doakan yang terbaik di dunia dan juga di akhirat. Semoga semangat dan doa kami menjadi kekuatan utk ayah bertahan melawan penyakit tu. Umi, k.long & adik2 xsabar nk tunggu ayah sihat cam dulu.

So buat kawan2 yang telah mendoakan kesejahteraan & kesihatan yg terbaik buat ayah jutaan terima kasih aku ucapkan.

Dh xsabar rasernye aku nk balik kampung 12/2/2010 ni, nak tengok sendiri perubahan tu. Nak melayan kerenah ayah mase2 camni... Pengalaman cenggitu semestinya jadi kenangan'terbaeekk' buat aku. Kadang2 karenah tu jgk buat aku gelak sampai nk terbelahak & kadang2 wat aku nangis teresak2..huhuhu..

2 ulasan:

iranida berkata...

Alhamdulillah...semoga perkembangan yg positif tu akan berterusan...kita sama2 berdoa ok?
InsyaAllah,Allah pasti mendengar...

Unna Adnan berkata...

Tq jie...arap2 it comes better day by day...