Khamis, 1 April 2010

Ordinary People~~

Arini kepala aku sedikit gelong @ manto0ol @ laloq... Senang cite klu tayar kereta tu org kata allignment dh lari la, so nk kena g balancing n wat alignment balik... Huhu~~ Tp klu dh namanya manusia, mmmm..apa yg pat0ot aku wat? Rasa2 nya kena repolish my brain & da most important thing is to live in peace... Apsal jd camni plak ni... Ish3... Malam td lemau giler, kul 8.30pm aku dh tito0o dah... Nape ntah.. Lepas cakap ngan umi, tba2 je mata ni jd berat semacam, sedar2 jew dh cerah pkul 7.00am (cam besala waktu tetap aku bgun klu ABC)...kuang3x...

Arini aku kua inspection ngan Jat (technician aku). Mud ilang la arini, pasai apo ntah...aku pun xtau ape puncanya. Cuba mencari missing mud by calling my mum dis mownink nk tny result BP dia... Opppsss... Lupa nk gtau, mlm td masa call umi, dia gtau rasa xsedap badan (pulse beating to0 fast & xleh nk tido) so aku suh my 3rd bro bawak umi g jumpe doc. So keputusannya BP umi naik 150/90... I think dat was not good, it supposed to be around 120-130/70-80 rite? Aku tau pasal ni pun ms duk jaga arwah kat spital. Dulu x alert sgt psl ni tp skunk aku dh tukar persepsi, kita mesti tau...patut tau...harusss...!!!

Back to my mum's story, doc bagi surat suh umi aku g wat check up jantung kat Hosp. Kelaboran... Hmmmmm...sgt wisau skunk! But still hoping dat everything's fine. Aku tau keadaan emosi umi masih lum stabil sepenuhnya lg skunk ni dat's y tiap kali call dia aku pesan supaya dia jgn pikir byk sgt, jaga makan, tido awal & klu ada pape masalah juz let me know... Psl result jantung tu aku lum call lg tny camne, jap lg kowt... " Ya Allah, Kau kurniakanlah kesihatan tubuh badan buat umi supaya dapat dia beribadat kepada-Mu dan diberikan kesempatan buat kami untuk berbakti kepadanya."

Besides, aku nk sentuh skit pasal tarikh majlis aku on 5/6 tu... Mmmm... actually tarikh tu dh dipilih dgn kata sepakat oleh kedua2 belah pihak and most probably pihak keluarga aku yg suggest dat date sbb ada beberapa kesulitan & perkara yg xleh dielakkan. Mungkin tarikh ni xdapat nk penuhi kehendak semua pihak so dat jutaan maaf aku pohon dari sumer. Aku juga manusia biasa yg semestinya xmampu nk puaskan ati semua orang jadi aku harap xde yang berkecil hati ye... Bukan x put into consideration on others but there must be marginal cost in anything we've done... Rite dear? Klu sini okey tang sana lak bocor, klu sana elok sni plak berlopak... Lumrah la tu... Life without risk is nuthin~~ Chiaozzz...XOXO...

Tiada ulasan: