Rabu, 28 April 2010

Geramm.. x_x

Lamanya aku x update blog ni...Waaaaa~~ macam2 citer ade dlm kepala ni tp aku plak yg penin xtau nk tulis. yg mn dulu..huhu~~ First of all aku nk citer pasal keje...da most thing i am not preferred to talk about! F.O.R.B.I.D.D.E.N..!!Tp nk cite gk sbb kejela aku xde ms nmk upload blog aku ni... uwaaa~~ keje skunk ni sgt la membuatkan KEJANG OTAK!haha... Skunk keje asek balik lewat je, kadang2 pkul 7, kekadang pkul 8 & pernah sampai pkul 9 (workaholic shioott..!!) tp tu sumer di atas arahan ok? data entry punye pasal! Closed case ttg keje...

Next we moved on to my upcoming ceremony, ni lg satu hal...one of da major factor affected my brain from working properly!! Bukan x epi beb tp byk ngat obstacles nye...sabo jelah! Vkend ni aku balik kg, igt nk setel ape yg patut la ngan si Mohd Effendy tu, tp last minute pengetua dia plak kua arahan suh dia g Perlis jd cikgu pengiring utk sukan peringkat kebangsaan...Hangin je aku dgr, tp nk wat camne bkn slh dia... Yg si pengetua tu pun 1...tolerate la skit...kawan dh bg alasan nk setel psal majlis kawin dia boleh plak pancung "Pilih sama ada nk pergi Perlis or isi borang tukar & sign!" Mmg panas je kepala aku dgr... Tlgla...ape mslhnya klu ganti cikgu lain! Last 2 weeks kawan dh g KT jd cikgu pengiring utk sukan peringkat zon! Xde tolak ansur lgsg! Apela masalah dia...!!Janda gersang agaknya mmg attitude teruk!! Sorry to hear k?tp aku sakit ati ni..

So it's mean cuti aku kali ni mmg still xbanyak membantu utk aku setelkan hal aku n dia (most important is borang nikah)...nk nanges pun ade rase...wisau ni! si mamat tu plak leh wat relax je...adoi..harunya aku..!!hahaha..tp nk tergelak pun ader...

Berkenaan pelamin & bilik tit00oo kat umah aku dh setel, baju pengantin pun dh ok! Tp kat umah mamat tu masih hanging! aku nk tolong g book dia xbagi...so kita tgkla nnt sama ada dapat pelamin @ dapat amukan una! hahaha... Again...lelos...huhu~~

Tiada ulasan: