Khamis, 29 April 2010

Thanx guy...4 those needed favour u've done to me!

First of all aku nk say thousands & millions thanx to those who's really cared bout my wedding & taking apart to do a favour for me... Especially my mom & family + Jaja + K.ni + Eta + Jie + Dini + Lina + Eja... Even xtolong aku specifically in materials thing but spiritually y'all helping me alotz guyz...

Mmmm...malam ni balik lewat lg, pkul 8.05pm aku masih berada di opis... Data entry haunted me day & nite... Sooo~~ terrible lol! Xsuker...xsuker...!!! Tp kena wat jgk...Boss pun asek tny progress...

Esok i'll be back home... Seday sebab xsempat jumpe apih. Dia dh pun bertolak ke KL petang td nek train pkul 6.00pm. Arap2 itula keputusan terbaik buat dia.
Xkira ape pun dugaan kat sana aku arap dia tabah utk hadapi semua tu!!
Besides, hopefully perjalanan pulang esok lancar & selamat buat aku & Koni! Banyak benda nk
kena setelkan! Tolong umi abizkan kad jemputan kawin kt kampung, nk date ngan jaja utk g survey goody bags! Nk g jumpe tok imam tny pasal borang kawin yg x setel2 lg...

*********************
Fendy call.... Dia dh selamat sampai kat MRSM Berseri Perlis! Lama tol perjalanan diaorang neh...bertolak dr petang semalam ptg ni baru sampai... Naik bus ke jalan kaki aku xsure... Hahaha...

Masih cite pasal tunang aku tu... 5/5/2010 dia ader interview KPM kat Shah Alam tp 4/5/2010 masih kat Berseri... Camne tu?? Ni dh kali ke-3 dia dipanggil utk interview KPM tp nampaknya terpaksa beralah jgk utk kali ini disebabkan jadual kerja yg pack!
Hahahaha... Kesian dia... Nampaknya jodoh kuat ngan MRSM lol~~ Sian... Kena hadap mak janda tu lagi la jawabnya! Nasib2....!!

2 ulasan:

Melor berkata...

hehehe,wah nama akak pon ada nok,hurm..u go gal!be strong and u know u r such great person..

ada berbau kejelesan di situ, abe mu ngadap mak janda?

Unna Adnan berkata...

Muaahaha~~ mak janda @ pengetua yg xdak ati perut...sian laki aku tu...