Jumaat, 2 April 2010

Apart and da' rest~~~


Nape ek emosi sangat tense skunk... Arrrggghhh... Aku malas nk citer lebey kat sni...!!! Tp mmg EQ aku sangat low skunk ni... Hurrmmmm... Seday ni... makan pun xlalu neh! Td joint diorang g makan tp aku juz having drink, my fav : teh 0 limau suam! Aku ader tapau makan tp msh lum ader selera nk makan.

Call umi dr pg lg xberjawab... Buat apela agaknya umi skunk ni, kemas rumah? basuh pinggan mangkuk utk majlis tahlil malam td? tido? masak utk lunch? Mmmmm....

Nape ni... Aduhai ati... Susah tul nk mencari ketenangan ati dlm 2 3 minggu ni, buat itu salah... buat ini salah... Nape la camne jadiknya... Susah tol~~ Ape lg yg kena ngan hidup ni?? Mungkin kesilapan diri sendiri major factors yg buat ati aku xtenang... maybe...!! Attitude problem... Mmmm... Korang rasa dlm banyak2 perangai aku neh, apa yg paling korang SUKER n apa yg plg korang TAK SUKER???? Leh x tolong aku buat list?? Aku raser maybe there must be sumthin wrong wif myself... Tp aku xtau ape yg perlu diubah...

Ada yg cakap aku garang... Garang ke wey? Hahaha.... Kurang sabar? Ahaks... Ntahla... Ada gak yg kata aku ni ego especially to those who are 'really2 closed' to me... Tul ke beb? Adui... Susahnya nk detect self error neh!! Aku leh berubah utk kebaikan orang2 sekeliling aku yg aku sayang tp aku juga perlukan tunjuk ajar... Lagi 1 aku pantang sgt klu jenis yg nk mengajar tp guna cara kasar!! Aku xley blah la ngan org camtu coz aku sgt suka memberontak!! Wakaka.. Lagi dilarang lagi la keinginan nk buat tu menjadik2... Tu masalah ape plak ek? Masalah mental ker?? Oooppsss....~~~

Hurrmmmm....Peningla~~ Ape aku nk wat utk betulkan keadaan ni?? Things gettin' worst... makin hampir ke tut tut.. Keadaan makin meruncing!! Masing2 cuba menegakkan kebenaran! Masing2 rasa diri sndr jew yg betul... Aaarrggghhh... Aku sgt mengong skunk ni... Apa nk uat neh??? Napela dlm bulan Mac ni byk perkara berlaku kat aku,sgt menduga ati aku?! Wat's goin' on babes?! Hikmah atau ape??? Aku xtau nk gambarkan camne situasi aku skunk... Ikut ati nk bia jew, lantakla nk jadi ape pun... Tp separuh ati lg b'arap ado solution utk sumer ni... Ader x sesapa yg leh tlg bg nsht terbaek utk aku... Aku dh xlarat nk move on ngan keadaan yg cam gini...

"Apart of me preferred to do nuthin and the rest hoping for sumthin' better...!!!".... Neno...neno~~Neno...neno~~~ Hello 911 i need ur help NOW, would u come n save me...Pllzzzz....~~~ Im drowning....!!!

3 ulasan:

Rizuan berkata...

naa, just be urself..tu yg terbaik aku rs tuk tempuh idup kita yg mendatang..
a part of that kadang2 kita terpaksa berkorban tuk jg hati org yg kita syg, tuk kebaikan idup kita gak..mmg susah tuk puaskan ati sume org, just do ur best k..
psl perangai mmg susah nak diubah tp sepanjang aku kenal ko xpernah lg aku tgk ko ada masalah, cume ketepikan ego tuk selesaikan masalah yg melanda..
ko pun bkn dak kecik lg xleh nak beza mane yg baik n mane yg buruk, da nak kawin dah pun..;)
bila da buat keputusan redhakan aja la..jgn simpan rs xpuas ati tu sbb ianya akan menghantui idup ko smpai bila2..
all the best 2u..May ALLAH bless ur life..

Unna Adnan berkata...

TQ bob... waaaa~~ ko dh wat aku terharu neh...!! thanx for da advice beb... ;-) i felt better, maybe mggu lepas a lil' bit stress kot...minggu ni dh cam ok neh...hehehe..

Rizuan berkata...

what friend for..:)
tp aku leh ckp je..its easier to say than done right..ape2 pun just buat yg terbaik n redha dgn segala ujian dr yg MAHA ESA..bnykkan amalan dan doa selain dr usaha kita sendiri k..
gud luck my friend..:)