Selasa, 3 November 2009

Makan sampai sebu..


Ni dia buah durian yg dh selamat aku korbankan bersama housemate aku..2 biji lagi tau...

Malam semalam xtau nape selera makan aku tiba2 je slightly risen not as ussual, FYI aku g pasar malam beli 1 bungkus nasi kerabu & laksa. Then ondw back i dropped by kat umah m.cik housemate aku to pick up some durians. I like durians alotz. Dah sampai umah aku belasah makan ns kerabu, then we're struggling to eat durians (maklumla kat umah ayah yg tolong kopek). U know what, me & k.ni finished 2 biji durians without no doubt. Rehat jap ija datang umah, kitorang kopek lagi sebijik, pulun lagi la kami makan durian tu..huah3.. Lepas makan durian tu aku makan plak laksa, gilow sebu perut aku time tu.

Lepas ija balik aku lepak ngan k.ni sambil2 tgk tv, tetiba aku rs xleh nak gelak, perut jadi kejang, nak pegang pun xleh..haha.. Yang kelakau nye, kepala pn jadi pening. Aku bangun n try to stand up, relax jap tp still sakit. That was painful, for a moment aku rase nak vommit, seb bek sempat masuk toilet. Agaknye la tank inside my stomach juz full wif all kind of stuff. Luckily my stomach juz be fine after that, Gosh.. Can sleep well till mownink.. (",)

Tiada ulasan: