Jumaat, 6 November 2009

What the hell...

Tolong la wey jangan wat taik ari2 jumaat ni.. Cam taik ar arini.. nak kater xde ong bangun pagi td aku dh senyum lebar2..huhu~~ Malam tu siap mimpi jumpe Raja Perempuan Kedah lg,ahaks..

Tp arini memang cam 'bullshit'..malas nak sebut ayat yg lg terukk.. But it was suck..!! What a bloody Black Jack Hole..huah3.. Ape punye manusia la, kawan2 nak melawak pun nak berasa ati, tolong la.. kalu xleh melawak balik kampung tanam padi la woi.. Tensen tul aku... Tp xpela, pada yang berkenaan andai kata aku memang terlanjur kata aku mtk mahap banyak2. Yang penting aku tau niat aku macam mane, xde manknanye aku nak jatuhkan maruah ko ke hape ke, tu standard la orang melawak.. Then anything else ko nak percaya ke x ke, up to u la!!

Urusan aku dah selesai kat sini, mitak maaf pun sudah (event aku rasa cara aku xde la salah pun). Anything happend in future, i juz dun care. So life still go on, i am optimistic.. Juz dun care what ohters say bout u, live ur life up to the top of the sky... CHAYOK UNNA...!!!!!

Tiada ulasan: