Rabu, 4 November 2009

Yellow milky yummy...



Haha..tu gulai yang aku n k.ni masak malam td. Rajin kan? (sebenarnye ni plan nak berjimat sbb dh kekeringan budget) ngeh3..

Ondw balik smlm aku p Bndr Sunway jap, ija nak pegi bank. Dah setel semua urusan kitorang nak gerak balik umah but suddenly aku rase cam tayar keta aku tu kurang angin plak, singgah kat petronas jap ingat nak isi angin (walaupun aku xpandai nak isi angin keta tu). Ape lg, tepon bagai la aku kat tunang aku tu nak tny camne nak buat, brape pressure angin nak kena set (besela org pompuan..hehe..). Sampai kat stesen petronas skali tgk2 pam angin tu plak rosak. Ape punye terukla maintainance kat situ. Hampesss...

Nak tau aku wat ape? Aku pusing g Bndr Sunway balik then aku cari kedai tayar. Haha..malu gak sbb p kedai tu semata2 utk isi angin tayar keta aku jew, tp nak wat camne aku tebalkan jugakla muke aku ni. Hehe.. Staff kat situ pun sengih2 jew tengok kitorang, dalam ati ni malu xsoh nak kate tp aku wat bodow jelah. Dah setel sumer kitorang chow la sbb perut dh lapar tahap kebulur.

Malam td kitorang mulakan acara masak memasak, teringat plak kat k.wanis masa nyewa umah kat bandar tun razak, she loves to cook while i love to eat. Hehe.. Agak2 dalam pukul 9 baru leh makan, besh siot ikan masak lemak kuning yang kitorang masak tu, fuhhh..masing2 makan sampai xdengar suara.. ALhamdulillah...

As ussual malam2 xde pape yang menarik pun...lepak, tengok tv & tido...zzzzz....

2 ulasan:

dinie_adinia berkata...

yo ko sdp mu masak tu gu?bleh try masak katku la plop lain kali...kuikui

Unna Adnan berkata...

Hahaha..sdap sebab 2-2 dah kebulur masa tu, raser2 klu masak tu mak mertua mau cirit dia..haha..