Rabu, 25 November 2009

Berakhir sebuah penantian...

Alhamdulillah..akhirnye sampai gak ari rabu tanggal 25/11/2009 bersamaan dengan 8 zulhijjah 1430H..hehehe.. Sbnrnye xde ape yang istimewa ttg tarikh ni, aku just rs excited utk balik kampung. Dah hampir 2 bulan aku xbalik, naik sesak nafas ni (chewahh..). Bukan selalu aku leh kumpul adik beradik ramai2, dh besar2 cenggini semua ade kehidupan masing2 (even lum ader yg kawin lg tp cbok nga study ler..), berkumpul pun time cenggini jelah..nak wat camne.. ;-(

Tp xpe..quality time tu yang penting..kekeke.. So aku sangat bersemangat nak balik kampung kali ni. Banyak benda nak buat, macam2 aku dh plan dlm kepala ni. Hehehe.. Xsaba nak spend time ngan orang2 yg aku sayang (famili & kawan2 & xlupe utk tunang aku..hihi..)Raya kedua umah aku ader wat majlis skit (tp xleh gtau korang majlis tu sempena ape ye..) ngeh3~~ Tp aku mengalu2 kan korang yg tau umah aku katne utk dtg, korang leh mai lepas zohor k? Arap2 semua berjalan lancar..

Malam ni aku nek bus dlm pkul 10mlm bertolak dari Butterworth, moga2 kami sampai ke destinasi dengan selamat. So aku ambik kesempatan kat sini utk wish Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin... Chiaoss~~~

Tiada ulasan: