Selasa, 17 November 2009

sHouLd i mAd???

Ishk3..org kater besday gal xleh marah2, xleh seday2 but im sooo into it. The whole day i was stucked with my fillin, i was soooooo mad...!!! How come he treats me this way, ape punye tunang la.. You know what guys, till now he wasn't wished me yet. Eeee...teruk tul la, ikut ati aku nak ngamuk jew kat dia tp arini aku tau, dia sangat la bz. Arini nak kena siapkan exam paper utk esok (suke wt keje last minit), wat lesson repot utk 4 bulan, then arini jgk kena prepare brg2 utk g kem 3 ari kat KT starting by today. But i won't accept any of the reasons, how dare he ignoring me on my birthday. Waaaaa.... (~_~)

I juz felt so sad bout this... (~_~) but it's okey. I will settle this down by tonite.. Perhaps he'll wish me by tonite b4 12am or thing getting worst..Hehehe..should i? Actually i juz did the same to him last two years..Hehe..So aku raser xpatut la aku nak marah dia but then i still want to..ngeh3~~ Ni la orang kate what u give u get back..!!HAHAHA.. Mmm..dun know to express my fillin rite now, i think i should get mad then i'll feel better..hehe..Do u think he deserve that??

Kla nak p smbhyg jap, sejuk kan ati yg membara ngan amarah ni..ngeh3~~
Chiaoz...

1 ulasan:

Melor berkata...

beb...marah betol ke ni??
fillin ke feeling ni??marah sgt smpi tersyasyul erk?