Khamis, 31 Disember 2009

Alahai PHS….

What had happened yesterday (1730_30/12/2009_Rabu) was sooo~~ fuming.. sooo~~ irritating... and sooo~~ annoying me.. That was sucked, ridiculous & nasty trick… Fuhhh..seriously it’s aching my heart as well. Wondering what had happened to me??? Keep reading yeah…hehehe..

After office hours, I got sumthin to buy at Tesco, so I drove there. Within 30 minutes, everything’s done so im going back home. As I reach parking lot at my ‘rumah tinggi’, u know what I saw?? My passenger’s door (behind driver’s) had has 30cms scratched. What the heck??? Whose the hell bloody idiot with black hole hearted had done dis to my car. On what purpose he did this to me??? I juz dun get it??? Loan kereta tu pun aku baru bayar setahun lebih, then dia dengan selamber badak jew leh p calar keta tu?? Plzz la… That sounds cruel rite? It doesn’t do anything to ‘u’… And if I am the one who did wrong to u come & see me… That was bad man…Com’on la… Is dat the way to pay the grudge??? Revenge??? Gossshhhh it..!!!

Till now I still wondering who the culprit & why he did this to me??? Juz wondering… Rasernye aku ni xdela nk bermusuh ngan sesapa, tp xtau la plak zaman skunk ni byk jew musuh dlm selimut, duri dlm daging, api dlm sekam..hah ape lg ek?? On the other hands tok aku cakap ramai “BACKSTABBER” skrg ni. So for this case aku xtaula nk kategorikan dlm seksyen mane, Seksyen 132 kesalahan jenayah berat ke hape, lantakla...Yang tu bia Tuhan je yg tentukan coz He’s the only one has the rite to convict & punish the culprit… So tobat2 la ye.. Frankly aku malas nk mahapkan org camni SELAGI dia sndr not come one to one facing me..ngeh3~~ Poyo jew aku ni..


And one mo thing, aku pun not soo sure katne sebenarnye kejadian tu berlaku.. Either kat parking 'umah tinggi' aku or kt parking opis or kat parking Tesco. Dhla kesan yg aku langgar tiang lampu pun aku xrepair lg..wakakaka... Yg tu xpela sbb aku tau sape yg salah..hehe.. Ni tiba2 je ade, dhla penat2 balik keje, tgk lak keta aku tu (actually tu keta bank la sbb aku pun xabh byr utang lg)kena scratch.. Tensen tul.. Tp malas nk pk sgt.. Biarla...Nnt aku lupa la kot.. Nak repair duit nk guna for another important thing.. So sabola una, juz ignoring that for a while..hehehe...

Sebenarnya aku nk gak upload gambar kasi korang tengok scratch tu (sama cam scratch kat ati aku ni..chewah..)tp cam xleh jew..huhu~~ So korang xpayah la tengok.. Imagine jelah ye, aku pun nk explain detail panjang brape n kat mana kena scratch tu..wakakaka... Kla beb.. Nk g makan ni.. Kenyang tp sbb aku 'berahi' bangat nengok bubur kacang tu, aku kena gk g layan nafsu aku ni dulu..Chiaoz~~

Tiada ulasan: