Sabtu, 5 Disember 2009

Apa sebenarnya...

Aku baru balik ni, td kua g setelkan beberapa urusan. Ingat sesambil tu nak cari majalah Pengantin nak wat reference tp kat sni susah tul nak nak cari majalah tu. Hampess tul.. So alang2 kua td singgah ar butik jap, ader la 1 baju tu aku tengok, cantik bangat seh.. tp aku xbeli pun sbb niat asal td bukan kua nk somping pun, sajer nak g cuci mata..hehehe.. Klu ader rezki aku, aku p kedai tu lg sekali ader lg la baju tu ek? Malas nk jd pemboros sgt (haha..ayat cover sbb poket kosong ni..)

Td masa nak msuk Sunway Karnival Mall ader sumtin happened tp kira aku ni dh terselamat dari 1 mara bahaya utk arini, agak2nye Allah masih nak pelihara aku sbb sblum kua keta td aku baca Bismillah.. hehehe..Syukur Alhamdulillah.. And 1 lg nsb bek kak ni ader, mekasih ye sis sbb selamatkan aku..huhu~~ Apela silap aku arini ek? Kira ada hikmah la ni, kena muhasabah diri n pikir balik ape salah aku buat sepanjang arini..huhu~~

Ayoopp... Masuk arini dh 2 ari kelopak mata aku yang belah kiri ni asek bergerak2 jew.. Ado orang kate mayb nak tengok orang jauh, masalahnya aku yg duk jauh dr kaum famili,hehehe.. And ade plak yang kate maybe nak nangis, Mmmm... Pada aku benda camni xperlu la kita percaya 0 ambik utk dijdkan petunjuk, jgn bebankan perasaan sndr utk pikiran kemungkinan2 yang kita sendiri wujudkan dari turun temurun.

Secara positif nye aku juz assume aku xcukup tido or dh terlebih tido sangat..hehe.. Tu pun kemungkinan jugak kan? So yang selebihnye doa jelah semoga tiada apa2 perkara buruk bakal berlaku. Amin....

Arini sonot bangat..ader jamuan sambutan ari lahir seh..dapat makan cup kek buah2an..hihi~~
Kla nak g smayang ni..lewat dh..Ish3..ni la gamaknye penyebab Allah bg dugaan cenggitu kat aku kan?? sembahyang pun lewat ni.. Astagfirullah...Una2.. Kla Chiaozzz....

Tiada ulasan: