Selasa, 29 Disember 2009

Juz take a break...

Lama x ber'blogging' neh.. 5 hari yang aman, aku berehat ngan aman kat kampung tanpa perlu berfikir psal keje kat opis. Very the vass~~ tp bukanla kata aku balik kampung & duk goyang kaki jew. Still got activities there.. Adik aku yang bongsu tu dh siap 'arrange'kan schedule utk aku.. He's sooo naughty, asal aku t'igt kat dia jew mesti aku nk tergelak punye.. Kira diala penglipur lara kami adik beradik, ader2 je idea dia yg aku & other siblings lgsg xterpikir pun nk wat..

Konon2 aku balik last vkend tu sbb nak setelkan ape yg patut utk 'event' aku nnt, tp nampak gayanyo minggu ni kena balik lagi. Plan aku last week mmg xjalan lgsg..hahaha..hampesss tol.. Tp xdela sampai tahap tensen, still leh cool..hehehe... Actually plan dah ader b4 balik aritu, tp byk sgt la program lain muncul last minute, so nak xnak kena gak buat yg mane sempat je dulu. Nak arapkan si Pendy tu? Aku rase cam penukul ngan paku kot. Klu aku xketuk mmg xjalan la gamaknye..huhu~~

Within the whole breaks, most of the time i've spent my precious moment wif my beloved families. Jadi mak muda pun ader gak, brought my 3 youngest bro & sis g shopping for school preparation, g cari baju sekolah la, kasut sekolah la, stationaries la, macam2.. Siap kena pow lg.. Tp demi adik2 kesayangan aku xpela.. I rela...huhu~~ Then mlm plak (mlm ape ntah..luper dah) kuar g pusing2 tengok gelagat manusia d musim cuti skolah kat Wakaf Che Yeh, still hang out with my bros & sis.. Manusia memang crowded giler, aku pd asalnye kunun2 nk g cuci mata jew, tau2 5 helai tudung aku rembat & masa dh ondw nk g kat keta time nk balik dh ms tu, aku still sempat sambar 1 lg handbag (brand xpenting janji aku berkenan)..wakakaka..

Then ari sabtu mlm aku & my parents visit Pendy's mom.. Kiranya aku ni masih menantu mithali la, dlm bz2 sempat lg jenguk mak mertua..wakaka.. Alhamdulillah, masa sampai tu aku tgk condition mak dia is better than last time i visited her last month. Lagipun bibik dia pun dh sihat & dh blh wat kerja cam bese, lgpn diorang ada upah tukang urut yg memang stay umah dia almost 2 weeks dh klu xsilap aku. Moga2 cepat pulih ye mak.. Tak lama lgdah nak dapat menantu ni..hehe (sambil aku ngah senyum kambing ala2 malu2 kucing gitu..)

Eh ape lg nak tulis ek?jap la aku cuba igt balik then aku story lg k?Chiaoz...

Tiada ulasan: