Khamis, 3 Disember 2009

Yeehhaaa....Penantianku berakhir lg... ~~wink~~

Hehehe.. Tajuk cam besh jer, sebenarnye xde aper yang besh cangat pun, juz excited sbb aku dh dapat surat pengesahan dalam perkhidmatan. Alhamdulillah... Setelah hampir 1 tahun 9 bulan aku menyandang jawatan ni akhirnya aku dh berjaya dapat surat confirm..hihi.. Surat pengesahan dlm perkhidmatan aku utk jawatan skrg ni bermula pd tarikh 15/5/2009.

Even aku tau ramai dh kawan2 yang masuk 1 batch ngan aku awai2 lg dh dapat surat ni, at least penantian aku for the next step and my next plan dh terbuka luas.. Dah xpayah nak pk aku lum confirm lg la, keje bagi panas kerusi dulu la ape la.. Kiranya lesen dh dapat la ni utk melangkah lebih jauh (chewah..nk melangkah ke mana la agaknye ek?)... Xpela..aku masih perlu berusaha untuk mengejar ape yg belum tercapai, perjalanan hidup ni bukan stakat ni je, byk lagi yang perlu digapai either for the journey of life or for 'akhirat'. There a will, there's a way...

BTW aku nak sambung skit cite pasal bakal mak mertua, alhamdulillah 2 3 arini aku diberitahu keadaan beliau semakin stabil tp right side body dia masih lg xleh nak gerak. Aku harap lepas ni anggota badan yg lemah tu akan kembali pulih cam biasa.. Insya allah... Kla dulu guys..i've got some works to do... Chioazz~~

Tiada ulasan: